Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand actuele berichten omtrent onze diensten.

Direct hulp nodig?

Neem contact met ons op om uw problemen samen op te lossen!

Referenties

‘Ze denken echt met ons mee’

Wie bent u en wat doet uw bedrijf?
Mijn naam is Klaas van Olst, ik ben bedrijfsleider bij Gedie in Genemuiden. Wij zijn een groothandel in ledikanten.

Waarom heeft u contact gezocht met KCF Ondersteuning?
Als je druk bent, hebben openstaande vorderingen vaak niet je eerste prioriteit. Soms merkten we klachten simpelweg te laat op, waardoor we ze niet meer goed konden oplossen. Soms kwamen klanten hun beloften gewoon niet na. Zo groeide het aantal niet-betalende debiteuren steeds verder. We moesten steeds meer posten afboeken en hadden een behoorlijk openstaand saldo. Daar achteraan bellen kostte ons redelijk veel tijd. En het had ook niet altijd het gewenste effect.

Hoe kwam u bij KCF Ondersteuning uit en wat hebben ze voor uw bedrijf gedaan?
Via een andere ondernemer werden we geattendeerd op KCF Ondersteuning. Zij hebben eerst in kaart gebracht waar wij behoefte aan hadden. Ze keken wat we zelf konden doen en wanneer we hulp konden gebruiken. We hebben afgesproken dat wij de eerste betalingsherinnering versturen, met daarop een stempel dat verwijst naar KCF Ondersteuning. Mochten debiteuren dan nog niet betalen, dan belt KCF Ondersteuning ze op.

Wat was het resultaat daarvan?
Vanaf de eerste dag bleek deze aanpak te werken bij klanten. Een telefoontje van een extern, gespecialiseerd bedrijf komt toch meer dwingend over bij de klant. De manier waarop K.C.F. Ondersteuning werkt is bovendien erg prettig. We geven iedere dag betalingen door en elke twee weken een complete, actuele lijst met daarop de debiteuren en openstaande posten. Gewoon via internet. Dat gaat snel en bevalt prima. We zijn dan ook nog steeds tevreden over de samenwerking.

Hoe zou u de werkwijze van KCF Ondersteuning omschrijven?
Ze werken correct en denken met je mee.