Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand actuele berichten omtrent onze diensten.

Direct hulp nodig?

Neem contact met ons op om uw problemen samen op te lossen!

Klacht of opmerking

Niemand is perfect
De specialisten van KCF Ondersteuning zijn net mensen. Ook zij kunnen fouten maken, al doen we er natuurlijk alles aan om dat te voorkomen. Mocht u echter toch een klacht of een opmerking hebben, dan horen we dat graag. We beloven u dat we altijd antwoorden en vertrouwelijk met uw feedback omgaan.

De spelregels
Vul hieronder een juist dossiernummer in en zet op zakelijke wijze uw klacht of opmerking uiteen. KCF Ondersteuning reageert niet op inzendingen waarin op de persoon gespeeld wordt of schunnige of beledigende opmerkingen staan.

Gevolgen
Als u een klacht indient of een opmerking maakt over een lopend dossier, ontslaat u dat niet van uw betalingsverplichting. U heeft dus niet het recht om de betaling op te schorten en betreffende incassospecialist houdt uw dossier gewoon in behandeling.

Bedrijfsnaam:
Uw naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
Uw bericht: