Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand actuele berichten omtrent onze diensten.

Direct hulp nodig?

Neem contact met ons op om uw problemen samen op te lossen!

Referenties

‘Klanten betalen nu sneller’


Wie bent u en wat doet uw bedrijf?
Ik ben Gerrit Visscher, directeur van Kresta BV in Genemuiden. Wij maken productpresentaties voor bedrijven in de tapijtindustrie.

Waarom heeft u contact gezocht met KCF Ondersteuning?
Het duurde te lang tot sommige klanten betaalden. Daardoor ontstonden er liquiditeitsproblemen. Zelf ontbrak het me aan tijd om hier achter aan te gaan. Iets dat denk ik bij veel wat ‘kleinere’ bedrijven speelt.

Wat heeft KCF Ondersteuning voor uw bedrijf gedaan?
Ze hebben ons geholpen om een consistent beleid op te zetten met betrekking tot aanmaningen. Als een klant niet betaalt gaat er nu meteen een brief de deur uit. KCF Ondersteuning belt vervolgens als de betaling niet binnenkomt.

Wat was het resultaat daarvan?
Klanten weten nu beter waar ze aan toe zijn. Daardoor betalen ze sneller.

Hoe zou u de werkwijze van KCF Ondersteuning omschrijven?
Als persoonlijk en consequent. Ik heb ontdekt dat het heel prettig is om zulke zaken uit te besteden. Ook omdat een telefoontje over een openstaande factuur een hele andere manier van contact is dan een verkoopgesprek. Nu kan ik me volledig op dat laatste focussen, terwijl ik toch weet dat het geld binnenkomt.