Debiteurenbeleid-uitvoering Breman Service Rotterdam: ‘Met Debiweb 2.0 kunnen we nog meer info verzamelen’
Wederzijds respect en vertrouwen; het is de basis van iedere goede klantrelatie. Die tussen KCF en Breman Service Rotterdam is daar een mooi voorbeeld van. Al negentien jaar helpen wij dit mooie bedrijf bij het beschermen en optimaliseren van zijn werkkapitaal. Onlangs namen Paulo Martins en Linda Vrijenhoek een kijkje in de keuken van KCF én Debiweb.
Debiweb is onze compleet vernieuwde webapplicatie voor creditmanagement. “Degelijke software met de juiste mensen aan de knoppen geeft een prachtige basis voor een langdurig partnership. Onze win-win-situatie zal zeker voortduren zo”, vertelt Linda Vrijenhoek. Paulo Martins vult aan: “De eerste indruk was zeer positief, omdat we alle recente informatie in deze creditmanagementapplicatie kunnen vinden. Met Debiweb 2.0 kunnen we in de nabije toekomst nog meer informatie verzamelen.”
Samenwerking
Paulo Martins ervaart onze jarenlange samenwerking als ‘erg prettig’. “KCF ondersteunt met al zijn kennis al jaren het particuliere debiteurenbeheer van Breman Service Rotterdam”, vertelt hij. “En naast de evaluatiegesprekken die wij twee keer per jaar hebben, worden we continu goed geïnformeerd over de lopende zaken. De onderlinge communicatie en het goed uitgevoerde creditmanagementbeleid verlopen naar volle tevredenheid. We kijken vol vertrouwen uit naar een langdurige samenwerking.”
Benieuwd hoe creditmanagement uw bedrijf versterkt?
Wilt u weten hoe wij uw creditmanagement naar een hoger niveau tillen? Of wilt u meer weten over de werkwijze van KCF of Debiweb? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Contact Mogen we u ook meer kennis, tijd en geld bezorgen?
Bezoek: |
Zwartewaterallee 44-48 8031 DX Zwolle Plan uw route » |
---|---|
Bel: | +31 (0)38 - 385 18 60 |
Mail: | info@kcf.nl |
Volg: |
Nieuwsbrief Ontvang tips, tricks, updates en nieuws
Laat u elk kwartaal informeren over het beschermen en maximaliseren van uw werkkapitaal.