Debiteurenbeleid-uitvoering "Dankzij KCF’s debiteurenbeleid besparen we tijd en geld"

Hebo Maritiemservice BV is gespecialiseerd in bijzonder transport over het water, bergingswerk, calamiteitenbestrijding, pontonverhuur, kraanverhuur en sleep- en duwwerk. Het in Zwartluis, Dordrecht en Rotterdam gevestigde bedrijf kreeg geen vat op te laat betalende debiteuren. Mededirecteur Wiebbe Bonsink vroeg onze hulp om weer vat op het debiteurenbeheer te krijgen.

'De duidelijke uitleg bij het eerste gesprek gaf vertrouwen'

“Helaas hadden we te maken met debiteuren die zich niet aan de afspraken hielden. Daardoor kwamen betalingen te laat binnen en waren we veel tijd kwijt aan zaken waar je liever niet mee bezig bent. Dat zorgde weer voor een hoge werkdruk. Het was al snel duidelijk dat we steun nodig hadden. Omdat KCF net als Hebo Maritiemservice BV in Zwartsluis gevestigd is, kwamen we bij hen uit. We houden van korte lijnen en de duidelijke uitleg die we bij het eerste gesprek kregen, gaf meteen vertrouwen.”

'Dankzij KCF bespaarden we tijd en geld'

“Ze hebben ons vraagstuk perfect beantwoord. Eerst met advies, daarna met een beleidsplan voor ons debiteurenbeleid en vervolgens door dat beleid zelf uit te gaan voeren voor ons. Vanaf het moment dat KCF onze debiteuren professioneel is gaan benaderen, besparen we veel tijd en geld. En zijn de rust en het overzicht teruggekeerd dankzij hun goede, heldere en effectieve werkwijze.”

'Met hulp van KCF willen ons debiteurenbeer weer zelf oppakken'

“Inmiddels zijn we een stap verder gegaan. We hebben een start gemaakt met hun softwareprogramma Debiweb om zelf het eerste traject van debiteurenbeheer goed vast te leggen. Als dat straks met de hulp van KCF goed staat, willen we het debiteurenbeheer weer zelf op gaan pakken. Maar wel volgens het uitstekende beleid dat onze debiteuren nu dankzij KCF gewend zijn.”

Meer referenties

Breman Service Rotterdam: ‘Met Debiweb 2.0 kunnen we nog meer info verzamelen’ Breman Service Rotterdam: ‘Met Debiweb 2.0 kunnen we nog meer info verzamelen’

Breman Service Rotterdam: ‘Met Debiweb 2.0 kunnen we nog meer info verzamelen’

Lees meer
‘De gemiddelde betalingstermijn is een heel eind naar beneden gegaan’ ‘De gemiddelde betalingstermijn is een heel eind naar beneden gegaan’

‘De gemiddelde betalingstermijn is een heel eind naar beneden gegaan’

Lees meer
‘Sinds we met KCF werken, hebben we niet meer hoeven afboeken op debiteuren’ ‘Sinds we met KCF werken, hebben we niet meer hoeven afboeken op debiteuren’

‘Sinds we met KCF werken, hebben we niet meer hoeven afboeken op debiteuren’

Lees meer

Contact Mogen we u ook meer kennis, tijd en geld bezorgen?

Bezoek: Zwartewaterallee 44-48
8031 DX Zwolle
Plan uw route »
Bel: +31 (0)38 - 385 18 60
Mail: info@kcf.nl
Volg:
>

Nieuwsbrief Ontvang tips, tricks, updates en nieuws

Laat u elk kwartaal informeren over het beschermen en maximaliseren van uw werkkapitaal.

arrow-down arrow-left arrow-right dienst-werkkapitaal-optimalisatie dienst-klantacceptatie dienst-order-to-cash-procesanalyse dienst-service-overeenkomst dienst-debiteurenbeleid-uitvoering dienst-incasso facebook kernwaardes linkedin twitter